Sunday, January 9, 2011

עומר אדם - מאמי זה נגמר

אין על עומרררררר בעולם הזה, כי אין אין מי שואהבת אותו כמוני ! 3
 
טפוו יא בן זונה למה מי אתה שתדבר בכלל יא סמרטוט אחד
יש לבחור פה אחלה קול יא שרמוט אחד
אתה חושב שכל כך קל להמציא שיר סתם ככה ?
נראה אותך מוציא שיר שייתפוס יא זייןן סע סע
כמה שיותר רחוק מפה שלא יעשו לך חור בראש
על הדיבור הנגוע הזה !!

חרא ביצוע של עומר אדם,מיכאל סמולין שהוא זמר גרוע לקח אותו ב5 רמות ,על השיר הזה חרשתי רצח אז ברור שאני ירצה לשמוע ביצוע אחר וחדש וזה ביצוע מעפן,עומר אדם חבל שהיה בכוכב נולד וביכלל מכירים אותו זמר מעפן פפמונו לא עשה לנו לא כבוד ולא כלום
  
נזכר בתקופה, בתקופה הכי יפה שהיית תמיד אומרת אני אוהבת אותך איך נעצר העולם והכל נעלם ואמרת לי מאמי זה נגמר.. שאלתי מדוע למה את משאירה פגוע חיכתי וחיכתי ופתאום רק בכיתי זה היה ממש קשה וגם לא יפה להפרד ממני במצב שכזה פזמון 2x אני חולם מדמיין אותך כל היממה מתקרבת אליי מסתכלת עליי ומזילה פתאום דמעה לא רוצה להתעורר ולחזור למציאות כי שם זה פשוט סיוט את גרמת לי סבל ובדידות מחכה למכתב מחכה וכלום לא מגיע לא מוצא שום דבר שאותי הוא מרגיע איך אותי את שחכת ואת ליבי את חטפת ו5 שנים

תפסיק עומר תפסיק..אל תעשה מעצמך צחוק..יש לך פוטנציאל נדיר אתה בפסגה ואתה מוריד את עצמך בכוח למעטה..מה זה השירי דיכאון האלה מה אתה ..תסתכל על השוק כל הזמרי דיכאון מנסים לצאת מזה לדרך חדשה ואתה במקום הכי טוב ואתה מכניס תראש שלך למיטה חולה..תעשה שמח ככה אנחנו אוהבים אותך!!! מי שעצוב המזל שלו עצוב!!

על הפנים ... אולי הוא זמר באמת טוב אני לא שמעתי אותו בחיים בשירים אחרים כי הוא לא ממש מעניין אותי,אבל זה חרא של ביצוע.ואם הוא שר ככה תמיד,אני לא מבין ממה אנשים כ''כ תופסים מהחרא קול הזה.

סעמק יאללה עומר אדם בחיים לא יוכל אפילו לנשק את הסוליה של הנעל של מיכאל סמולין המלך
כל יום שומע אותו חולה על עומר אדם מי שחושב שאני צודק על האגודל הירוק
לפי דעתי מכל הביצועים של כל הזמרים ששרו את השיר הזה הביצוע שלך הכי טוב.איזה שיר מגעיל איזה זמר ערס ..לא להאמין שכל כך צעיר וכבר פיתח תת תרבות ישראלית. 

No comments:

Post a Comment