Monday, January 17, 2011

הערב של דיאנה גולבי: מאחורי הקלעים של גמר כוכב נולד 8



אני הייתי בגמר ממש שמחתי שדיאנה לקחה
עד עכשיו אין לי קול מהצעקות דיאנה גולבי דיאנה גולבי
וואו בשבילי זה היה כאילו אני זכיתי ...
אני מכירה אותה אישית והיא נשמה טובה...
מקסימה ואני מתה עלייך דיאנה 
אוהד שווה לתחת שלי ..
רגע בעצם התחת שלי שווה יותר ממנו ..
איך הוא הגיע לגמר ?! יובל מרון היה צריך להיות שם ולא הוא ! אללה גם כן סתם הומו !
עם אתם שואלים אותי אני מפרגנת לדיאנה מאוד ! ולעידן עמדי מאוד !
אבל אוהד ?
כמו שאמרתי סתם הומו ליופי
 דיאנה גולבי: גמר כוכב נולד 8
  אחות של אוהד חמודה "אני אמנה מישהו שיבדוק איפה פישלתי".. אבל דודה של עידן קצת הגזימה שתגשמח שהוא הגיע למקום שני ועקף את אוהד שהגיע לו הרבה יותר להיות במקום השני
 
זה שהוא לא הטעם שלכם לא אומר שלא הגיע לו להיות בגמר.
יאללה, הפייבוריטית שלכם ניצחה? תשמחו בשבילה במקום להשמיץ את המתחרה שלה!
עידן בהצלחה, מחכה לשמוע ממך...
אין ספק שהביצוע הכי יפה של הגמר היה של אוהד שרגאי אבל אם מסתכלים על כל העונה אז אין ספק שלדיאנה הגיעה לזכות ובגדול
רק דבר אחד לא ברור לי...איך לעזעזל עידן עמדי הגיע לגמר???
כוכב נולד 2 היה ותמיד יהיה הכוכב נולד הטוב ביותר!
לא יעזור לאף אחד! מזל טוב לדיאנה גולבי היא באמת הייתה הכי מוכשרת.
לדעתי העונה השניה היתה יהכי טובה רק אם סקעת היה זוכה
אבל הוא לא זכה וזאת העונה הראשונה הפיירית

No comments:

Post a Comment